KUTATÁS
SWEET VICTORY
Fogyasztói kutatás
2023 márciusában a New Sense Research fogyasztói kutatást tartott, melynek eredményeként a résztvevők 80%-nyilatkozta azt, hogy jelentősen csökkent az édességfogyasztása a Sweet Victory rágógumi használata során.
Eredmények
10 résztvevőből 9 tapasztalt fogyást
A résztvevők 81% szignifikáns növekedést érzett a élelmiszerválasztás feletti önkontrollban
A fogyasztók innovatív, izgalmas választásnak tartják a Sweet Victory rágógumit az édességfogyasztás csökkentésének céljából, kiegyensúlyozottabb étrend, egészségesebb életmód kialakításához
A résztvevők 70%-a ajánlja a Sweet Victory rágógumit
A résztvevők 80%-a jelentősen csökkentette az édességbevitelt
A rágógumi azonnal 1-5 perc alatt kifejti hatását, a folyamatos használat növeli az eredményességet
A részvevők 80%-a jelentősen csökkentette az édességbevitelt
A rágógumi hatása már az első használattól kezdve nyilvánvaló, de a folyamatos és hosszan tartó használat jelentősen növeli a hatékonyságot. A kísérlet 1. napján a résztvevők 53%-a állította, hogy csökkent az édesség utáni sóvárgás.
A 4. napon ez a szám 79%-ra emelkedett, és ez a szám tartósan megmaradt.
2023-2024 hivatalos klinikai vizsgálat
2023 - 2024 között hivatalosan regisztrált, kettős vak, placebo kontrollált pilot klinikai vizsgálatot végeztek 22 fő, I-es típusú cukorbeteg részvételével. A vizsgálat alátámasztotta, hogy a Sweet Victory rágógumi támogathatja az édesség utáni vágy csökkentését azáltal, hogy a gimnenic sav ideiglenesen gátolja az édes íz érzékelését.